neděle 31. října 2010

Víkendové pečení

a rolky z listového těsta s jablky
ořechová bábovka ...

6 komentářů:

  1. Radko, to je slaďoučký a voňavý příspěvek. Mňam, hned bych si dala.
    Měj pěkný den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Radu, děkuji za Vaši návštěvu na mém blogu. Díky němu jsem se dostala až k Vám - máte krásný blog a krásné fotografie!
    Ptala jste se na Buxus, tak jsem tu s odpovědí a radou :o) Já ty Buxusy opravdu neuklízím, mám je celý rok vč. zimy venku. Pořídila jsem si je právě proto, aby bylo na terásce i v zimě něco zeleného. Tehdy jsem si pořídila Buxusy v Ikea a nepřežil ani jeden. Pátrala jsem na netu a zřejmě měli jakousi nemoc. Ikeu miluji, ale květiny tam raději nekupuji :o( Nyní mám Buxusy z Obi, tak doufám že zimu přežijí.
    My máme naproti domku kus skály a jsme trochu pod kopcem, takže to méně fouká a díky té skále je i tepleji - chrání. Nechávám více rostlin v květináčích venku a zatím žádná neumrzla.
    Pokud by povětrnostní podmínky byli jiné, možná bych zabalila květináč do bublinkové fólie a navrch do pytloviny převázala lýkem a nechala je venku.
    Tak snad jsem trošku pomohla ať se Buxusům u vás daří. Mějte se krásně, Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Martino,
    děkuji za komentář a radu. Buxus je bohužel koupen v Ikea a už teď nevypadá moc zdravě. Zkusím ho na zimu zabalit a uvidím, zda přežije.
    Zdravím,
    Radka

    OdpovědětVymazat
  4. raduš-
    ten buxus nezapomeň na zimu zalít. Ono ty stálezelený rostliny nezmrznou, ale uschnou, protože vegetují i v zimě. Rostlinu i s květináčem ponoř do kýblu s vodou a drž potopený, dokud ze zeminy utíkají bublinky.
    Promiň, ale nedalo mi to, abych ti nenapsala.
    Koláčky máš krásný, vypadají jako růžičky.
    Přeji ti úspěšný pěstování.
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Jaromilo,
    děkuji za radu, hned ráno ho běžím zalít. A děkuji také za návštěvu a komentář.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký den Raduš,
    ráda jsem objevila Váš blog. ( díky komentáři u mě ) Chtěla jsem se s dovolením zeptat, jak děláte ty krásně vypadající rolky s jablky ? Děkuju moc.
    Mějte se :-) Lenka.

    OdpovědětVymazat